Музично-дидактичні ігри
та їх значення у розвитку музичних здібностей дитини.
Музично-дидактичні ігри - це навчальні матеріали, які дають змогу допомагати дітям в ігровій формі комплексно сприймати музичні твори, викликати у дітей зорову, слухову і рухову активність, і тим самим розширювати їхнє сприймання музики у цілому.
Відомий педагог, доктор педагогічних наук Олександра Усова називала музично-дидактичні ігри провідним засобом музичного виховання. Через них дитина вчиться розрізняти характер музики, її жанри, розвиває ладове сприйняття, почуття ритму, тембру, звуковисотність. Як стверджувала Наталія Ветлугіна, музично-дидактичні ігри дають змогу створити умови, які сприяють сенсорному розвитку дитини. Їх зміст, структура, ігрові дії спрямовані на планомірний і систематичний розвиток висотного, динамічного та тембрового слуху.
Для більш детального ознайомлення пропоную такі консультації:
"Розучування музично-дидактичних ігор"
"Класифікація музично-дидактичних ігор"
"Музичний супровід музично-дидактичних ігор"
"Класифікація музично-дидактичних ігор"
"Музичний супровід музично-дидактичних ігор"
"Музично-дидактичні ігри"
Для дітей молодшого дошкільного віку.
Для дітей середнього дошкільного віку.
Для дітей молодшого дошкільного віку.
Для дітей середнього дошкільного віку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий