Консультації для педагогів



             “Пісню - в життя групи”

                          

       Пісня повинна звучати не тільки на музичних заняттях, а й під час ігор, на прогулянках, входити в дитяче життя. Це стає можливим, якщо вихователь любить пісні, співає разом з дітьми.

  Вихователь повинен знати яке значення має спів для дитини, які пісні потрібні для певної вікової групи, самому намагатися правильно й виразно співати дитячі пісні.

 Виразність, м`якість, наспівність звучання мелодії - важливі вокальні навички. Легше співати ті пісні, в тексті яких зустрічається більше голосних звуків. Тому перевагу потрібно надавати народним пісням.

  Якщо діти співають неправильно, вихователь повинен вказати на помилку, самому заспівати цей фрагмент. Потім запропонувати одній дитині заспівати пісню самостійно, а на кінець - вся група повторює твір. 

  Вибір пісні краще робити з музичним керівником. Часто буває, що одну й ту ж пісню діти сприймають по-різному. Це залежить від характеру дитини, інтересів, від складу групи (хлопчики й дівчатка). Фахівець з музичного виконання краще підбере потрібні твори для вашої групи.

  Крім правильного виконання мелодії дітьми, вихователь повинен слідкувати за чіткою вимовою слів, закінчень. Приклад вихователя допомагає дітям уникнути неправильної вимови слів. Якщо вихователь помітив помилки, необхідно одразу ж їх виправити.
 Виразно виконати пісню допоможе музичний керівник. Вона акцентує увагу вихователя на те, які відтінки зробити в пісні згідно художнього образу, які слова виділити, де співати швидше, де повільніше, а де потрібно брати дихання.
 Виховуючи у дітей любов до пісні, необхідно розвивати бережливе ставлення до неї, не дозволяти співати крикливо, “ковтаючи” закінчення музичних фраз, як під час самостійної музичної діяльності так і в іграх, на прогулянках. Якщо спів переходить в пусту забаву, необхідно зупинити дітей, зробити зауваження й надати приклад правильного співу. Тоді діти ніколи не будуть байдужими до пісні.
   Інтерес вихователя до музики виховує дітей, його щирість у почуттях, узгодженість дій з музичним керівником - основні умови, які дають позитивні результати. Пісня буде “жити” в дитячому садочку, в кожній групі.
       
   

     
     
       

Комментариев нет:

Отправить комментарий